Blog

11 Motive sa participați la „Forumul pentru Dezvoltarea IMM-urilor”
15 Apr 2013

11 Motive sa participați la „Forumul pentru Dezvoltarea IMM-urilor”

În prezent, orice antreprenor sau manager trebuie să își împartă eforturile în: administrarea firmei sale din punct de vedere juridic, fiscal și al resurselor umane, conectarea permanentă cu realitatea pieței aflată într-o continuă schimbare și informarea asupra noilor reglementări legislative.

Doar în ultimele două luni, au fost anunțate schimbări ale abordării față de IMM de către ANAF, au fost adoptate noi reglementări privind plata TVA la încasarea facturii, au fost anunțate noi linii de finanțare de către Guvernul României pentru IMM-uri, iar economia a înregistrat o fluctuație continuă.

Toate aceste subiecte vor fi abordate la „Forumul pentru Dezvoltarea IMM-urilor”, în scopul oferirii de soluții concrete care pot fi aplicate de către reprezentanții IMM-urile participante. Dorim să vă oferim, în continuare, 11 motive pentru care este recomandată participarea Dumneavoastră la conferința care va avea loc pe 26 aprilie:

1. Soluții pragmatice

Acesta este primul eveniment de business din Brașov care are ca scop oferirea de soluții pragmatice privind adaptarea afacerilor Dumneavoastră la contextul economic actual. Fiecare temă de discuție este gândită în conformitate cu reglementările anunțate în 2013 pentru sectorul IMM, iar fiecare conferință se va încheia cu o sesiune de întrebări și răspunsuri, în scopul oferirii soluțiilor direct la problemele cu care vă confruntați.

2. În premieră, se vor prezenta noi reglementări în inspecția fiscală

Este pentru prima dată când la o conferință de business veți afla direct din partea unui reprezentant ANAF detalii privind noile reglementări în inspecția fiscală pentru IMM-uri. Veți avea ocazia de a pune întrebări concrete privind consecințele acestor modificări legislative aplicate direct pe firma Dumneavoastră.

3. Sfaturi utile din partea experților contabili

Plata TVA la încasarea facturii este o măsură menită să ajute mediul economic, în special IMM-urile care se confruntă cu întârzieri de plăți către furnizori. În cadrul evenimentului de pe 26 aprilie, veți primi sfaturi utile direct din partea unui reprezentant C.E.C.C.A.R. privind consecințele acestei noi directive pentru firma pe care o reprezentați.

4. Eveniment organizat de Asociația Oamenilor de Afaceri

A.O.A. „PRO INVEST” este o asociație patronală multisectorială care contribuie la consolidarea sistemului economiei de piață din România. Asociația deține experiență îndelungată în organizarea de evenimente și târguri de afaceri, mese rotunde, seminarii de informare și cursuri de calificare dedicate reprezentanților mediului de afaceri românesc.

5. Nu vor exista întrebări fără răspuns

Scopul evenimentului este de a oferi soluțiile necesare fiecărui manager și antreprenor privind dezvoltarea afacerii sale. De aceea, fiind un eveniment deschis, se va răspunde concret la toate întrebările care vor fi adresate pe parcursul acestuia și nu numai: dacă aveți întrebări ulterioare, le puteți trimite prin e-mail sau alte mijloace de comunicare și veți primi în scurt timp soluția solicitată.

6. Trei evenimente într-unul singur

Formatul evenimentului este de așa natură încât permite desfășurarea a trei conferințe diferite pe parcursul acestuia. Fiecare conferință va aborda un subiect diferit, de interes pentru managerii și antreprenorii români. Astfel, veți avea ocazia să primiți informații și răspunsuri pe trei direcții esențiale privind dezvoltarea afacerilor: plăți și lichidități, eficientizarea afacerii și creștere și dezvoltare (soluții pe termen mediu și lung).

7. Lansarea unui nou produs Leumi

Partenerul nostru principal, Banca Leumi, va lansa în cadrul evenimentului un produs nou pe piața din România, atractiv și în folosul IMM-urilor. Reprezentanții Leumi Bank vor furniza detalii privind posibilitatea aplicări acestui produs în cadrul afacerilor Dumneavoastră.

8. Soluții privind eficientizarea resurselor umane

De cele mai multe ori, lucrul cu propriile resurse umane este lăsat pe plan secundar de către un manager preocupat de dezvoltarea firmei sale în mediul extern. Însă, succesul unei firme pornește dintr-un management al resurselor umane eficient, conform cu planul strategic al organizației. La acest eveniment veți afla direct din partea unui expert în managementul resurselor umane care sunt soluțiile pe care un IMM le poate adopta pentru a-și eficientiza procesele și modul de lucru intern.

9. Informații de ultimă oră privind liniile de finanțare pentru IMM-uri

Guvernul României va lansa în acestă lună noi linii de finanțare pentru IMM-urile care doresc creșterea și eficientizarea lor în anul 2013. Astfel, în cadrul evenimentului, va exista o temă specială care va aborda posibilitatea accesării programelor de către Dumneavoastră. Veți primi soluțiile necesare, pe baza întrebărilor pe care le adresați reprezentantului A.O.A. „PRO INVEST” privind alte oportunități de finanțare în anul 2013 cât și perspectivele pentru 2014-2020.

10. Veți primi soluții de creștere și dezvoltare

Orice manager sau antreprenor trebuie să fie conectat cu piața dar și cu noile trenduri la nivel de comunicare și marketing. Toate activitățile unui IMM care au ca scop creșterea vânzărilor sunt dictate de evoluția pieței și a segmentelor de potențiali clienți.

În cadrul celei de-a treia conferințe a evenimentului veți afla cum vă puteți adapta strategiile de comunicare și marketing pentru a fi în contact permanent cu potențialii clienți și care sunt ultimele trenduri la nivel de comunicare pentru anul 2013, direct din partea unor experți în comunicare și marketing cu experiență în sectorul IMM.

11. Networking între manageri, asociații și speakeri

La baza succesului oricărui manager stau parteneriatele și cunoștințele pe care acesta le deține. La acest eveniment veți avea ocazia nu doar să aflați informații noi și soluții privind dezvoltarea afacerilor Dumneavoastră, ci și să interacționați cu ceilalți participanți, reprezentanți ai mediului de afaceri, cu reprezentanții asociațiilor profesionale și agențiilor guvernamentale care vor fi prezente (A.O.A. „PRO INVEST”, C.E.C.C.A.R., A.N.A.F., OTIMMC) dar și cu speakerii noștri, experți în finanțe, antreprenoriat, resurse umane, comunicare și marketing.

Așadar, vă așteptăm la „Forumul pentru Dezvoltarea IMM-urilor”, pe 26 aprilie, la Brașov! Înscrierile se pot face online, completând formularul de pe pagina oficială a evenimentului: forum.cabinetuldebusiness.ro.

Lasă un comentariu