Blog

Laboratorul de Online: dupa 9 editii…
20 Oct 2014

Laboratorul de Online: dupa 9 editii…

Săptămâna trecută, am petrecut 5 zile minunate și pline la București. Vremea a fost călduroasă pentru această perioadă a anului și a ținut cu noi, iar împrejurimile au fost favorabile, pentru că am avut ocazia să revedem vechi prieteni dar și să cunoaștem alții noi, din domeniul marketing digital.

Drumul nostru la București a început cu participarea la eTravel Conference 2014, conferință dedicată turismului românesc în cadrul căreia colegul nostru, Ovidiu, a participat în calitate de speaker. Ovidiu a vorbit despre importanța pe care o are Facebook pentru un business din domeniul travel și tactici de social media care pot fi folosite pentru a crește performanțele online.

În weekend, pe 18-19 octombrie, am avut plăcerea să organizăm și să susținem, pentru a IX-a oară, cursul practic Laboratorul de Online. Ca de fiecare dată, am cunoscut un grup de 20 de persoane interesate de creșterea online a afacerilor și proiectelor pe care le dețin, fiind foarte implicați în activitatea practică a cursului.

Cum a decurs Laboratorul nr 9?

În dimineața zilei de 18 octombrie am ajuns la Education Point, locația în cadrul căreia organizăm pentru a doua oară acest curs. Sala era aranjată pentru curs, colțul dedicat pauzelor de cafea era amenajat cu tot ce era necesar, iar tot ce rămânea de făcut era să pregătim materialele și logistica pentru a întâmpina participanții nou veniți.

sala laborator

Cătălin a început cursul cu o sesiune introductivă, prezentând principalele statistici despre internet în lume și în România, dar și oferind ocazia celor 20 de persoane din sală să se cunoască mai bine și să își prezinte, fiecare, ocupația și interesele.

După o scurtă pauză, Cătălin a continuat cu sesiunea de content marketing și blogging, în care a adus în discuție noțiuni de bază despre inbound marketing, conexiunea acestuia cu marketing-ul de conținut și legătura acestuia cu blogging-ul. Deoarece blogul este o sursă importantă de lead-uri pentru orice companie, exercițiul practic din cadrul acestei sesiuni a constat în realizarea unui plan editorial pentru blogul fiecărui participant, folosind un instrument pus la dispoziție de trainer.

catalin ionascu laborator

Laurențiu a intrat pe scenă în partea a doua a zilei, vorbind despre SEO on-page și off-page și oferind ocazia participanților să își realizeze un audit SEO pentru propriile lor website-uri. Laurențiu a prezentat cele mai noi schimbări care au avut loc la nivel de SEO și o serie de tactici și strategii de creștere a numărului de link-uri și a notorietății unui site în motorul de căutare Google.

A doua zi a cursului a început în forță tot cu o prezentare a lui Laurențiu, tot implicând motorul de căutare Google, dar de data aceasta din punct de vedere al campaniilor CPC. Google AdWords a fost subiectul intens dezbătut, iar Laurențiu, alături de participanți, a oferit toate sfaturile necesare optimizării unei campanii de AdWords Search și Display.

laurentiu mihai laborator

Ovidiu i-a luat în continuare locul pe „scenă” lui Laurențiu, cu o prezentare pe tema campaniilor pe Facebook. Workshop-ul lui Ovidiu a fost împărțit în două: campanii Facebook organic și campanii Facebook Ads. A simulat, alături de participanți, crearea unei campanii de Ads și a prezentat o serie de strategii și modalități de a folosi Facebook pentru business, indiferent de domeniul de activitate.

ovidiu balcacian laborator

La fiecare sesiune, atenția participanților a fost sporită și întrebările au fost numeroase. Ne-a făcut plăcere să răspundem fiecărei întrebări, atât în timpul sesiunilor cât și în pauzele de cafea, pentru a ajuta persoanele de la curs să își îmbunătățească prezența online pentru propriile lor business-uri.

La fiecare ediție, simțim o mare plăcere când ajutăm persoanele prezente și le suntem alături cu sfaturi și materiale pentru a învăța mai multe despre promovarea online. Ne bucurăm să vedem, odată cu trecerea timpului, un interes din ce în ce mai mare pentru mediul digital, acesta devenind o adevărată necesitate în zilele noastre.

Impresiile participanților

„Vreau sa va multumesc pentru cursul la care am participat, a fost foarte bine organizat iar voi sunteti niste traineri minunati! Ati prezentat informatia intr-o maniera asa de prietenoasa si calda, ati fost atat de rabdatori si de pozitivi…si sunteti atat de tineri. Felicitari si traditionalul “tineti-o tot asa”!” Anca Băcilă

„Suntem incantati de curs, au fost multe informatii noi si utile! Simt ca s-a risipit “ceata” cu privire la toate instrumentele de marketing online de care stiam, dar doar la nivel teoretic si informativ. acum simt ca le-am aprofundat.” Ioana și Iulian Pașca 

„Prima impresie a fost ca sunteți prea tineri pentru treaba asta și mă gâdeam că nu o să meargă prea bine… însă m-am înșelat și efectul a fost peste așteptări. Mi-a plăcut că sunteți deschiși și preocupați să dați ce e mai bun. Felicitări!” Christian Mârdan

„A fost un curs complet si bine explicat. Am invatat o groaza de chestii ajutatoare, iar acolo unde stiam deja, cunostintele s-au cimentat. Voi ati fost deschisi, ati dat explicatii, ati raspuns la intrebari. Desi am ratat editia trecuta, mi-ar fi parut rau daca nu ajungeam de data asta. Felicitari pentru idee. Sa-i invatati si pe altii in cat mai multe editii!” Monica Lungu

Participarea la acest curs este cea mai desteapta investite din ultima vreme. Am aflat intr-un mod structurat si clar exact ceea ce aveam nevoie sa invat despre marketingul online. Noi ce ne “pierdem” vremea in online chiar avem nevoie de oameni ca voi care sa ne deschida calea.” Mihaela Ivan

„Cand am aflat de acest “laborator” am fost putin sceptica. Ma gandeam ca nu este posibil sa imi fie predate atatea notiuni de marketing online in doar 2 zile si eu sa le si inteleg. Insa, surprizaaa! Le-am inteles si chiar am inceput sa le pun in practica. Asta doar pentru ca voi, Catalin, Laurentiu si Ovidiu sunteti niste traineri desavarsiti, va cunoasteti foarte bine subiectele pe care le predati si cel mai important stiti sa le expuneti astfel incat fiecare cursant sa inteleaga si sa le puna in practica atat in timpul cursului cat si dupa ce acesta s-a terminat. Felicitari! Ma bucur ca am ales sa particip la acest curs!” Anelisa Petrina Basarab

„Imi pare bine ca am participat la acest curs. Am invatat multe, foarte multe lucruri noi, notiuni, termeni, strategii, pe care le voi folosi, le voi aplica. M-am simtit bine, relaxat, ati stiut sa creeati o atmosfera placuta si propice unui asfel de curs. Felicitari!” Răzvan Grigore

Mulțumim partenerilor noștri pentru susținere!

gazduire-web-mxhost - Copy

logo

Abia așteptăm să ne vedem la ediția cu numărul 10, la Brașov! 🙂

Lasă un comentariu