Blog

28 Oct 2014

Laboratorul de Online, editia a X-a, vine la Brasov!

Am început în 2012, iar acum Laboratorul de Online a ajuns la a X-a ediție. Am ajutat peste 180 de companii din diferite orașe să își dezvolte prezența în mediul online. Acum venim la Brașov, cu o ediție specială!

Laboratorul de Online este recunoscut drept unul din cele mai practice cursuri de marketing online de pe piață, deoarece participanții lucrează pe propriile laptop-uri, sub îndrumarea trainerilor, la un plan de marketing online pentru afacerile lor.

Planul realizat de fiecare participant este realizat pe pas cu pas, pe parcursul fiecărui workshop și cuprinde cele mai importante metode de marketing online, precum content marketing, SEO, Google AdWords și Facebook.

A X-a ediție a cursului interactiv de marketing online va avea loc la Brașov, pe 29-30 noiembrie, la Hotel Kronwell, Brașov. Deoarece este ediția cu numărul 10 și este ultima din acest an, va fi o ediție specială cu o serie de surprize pentru participanți.

Ce vom experimenta la Laboratorul cu numărul 10?

Laboratorul de Online a fost conceput pe patru module, pornind de la strategia de inbound marketing și continuând cu cele mai importante metode de promovare online utilizate în România la momentul actual:

Inbound marketing și blogging: această secțiune are rolul de a oferi participanților o perspectivă de ansamblu asupra sistemului de mijloace de marketing online pe care le pot folosi. La partea practică, se va discuta despre blog și se va realiza un plan editorial pentru blogurile participanților.

SEO: acest workshop vine în continuarea sesiunii de content marketing, însă are rolul de a clarifica aspectele tehnice care țin de optimizarea unui website și a unui blog pentru motoarele de căutare. Partea practică va consta într-un plan de activități pentru SEO, realizat de fiecare participant pentru site-ul său.

Google AdWords: a doua zi a cursului este dedicată exclusiv marketing-ului PPC (Pay Per Click). În primul workshop, participanții vor afla tot ce trebuie să știe despre campaniile Google AdWords și vor putea simula o astfel de campanie pentru propriile lor companii.

Facebook (organic și Ads): vom dedica mai mult timp pentru Facebook, deoarece este cea mai folosită rețea de socializare din România și este foarte importantă când vine vorba de promovarea online. Vor avea loc două workshop-uri, unul despre promovarea pe Facebook neplătită (organică) și unul despre promovarea plătită (prin Facebook Ads).

Seria de cursuri Laboratorul de Online înseamnă lucru individual, având ca studiu de caz propria companie.

Până în prezent, Laboratorul de Online a ajutat peste 180 de companii să își îmbunătățească strategia de marketing online. Numărul de locuri este limitat, iar înscrierile au loc până pe 27 noiembrie.

Înscrierile cu reducerea de 25% de early birds au loc până vineri, 14 noiembrie, pe site-ul: laborator.cabinetuldebusiness.ro

Parteneri: MX Host, DR Consultants, The Pharmacy, Reduc-Educ, Romanian Copywriter, IAA Young Professionals

Lasă un comentariu