Blog

Cum s-a desfasurat Laboratorul de Online Iasi
23 Feb 2015

Cum s-a desfasurat Laboratorul de Online Iasi

După un weekend petrecut în cel mai mare oraș din zona Moldovei, am revenit acasă, la Brașov, obosiți dar bucuroși că am cunoscut un grup de oameni minunați la a XI-a ediție Laboratorul de Online.

Am ales să mergem pentru prima dată în orașul Iași pentru că știam că vom întâlni multe persoane interesate de marketing online și, într-adevăr, așteptările noastre au fost îndeplinite. Deși abia ne-am întors de la acest curs, cu siguranță vom reveni în Iași și abia așteptăm acest lucru.

Odată cu organizarea acestui curs am atins cifra de 200 de companii care au trecut pragul Laboratorului de Online, din 5 orașe diferite! Este un pas important pentru noi și feedback-ul pozitiv primit până acum ne încurajează să tindem ca anul acesta să dublăm numărul de cursuri organizate până acum.

Cum a decurs Laboratorul din Iași

Cursul din Iași a avut loc la Hotel Ramada, în zilele de 21-22 februarie 2015. La fel ca în edițiile anterioare, Laboratorul de Online s-a desfășurat pe 4 module diferite:

– Content marketing și blogging

– SEO

– Google AdWords

– Facebook organic și ads

Secțiunea de introducere și workshop-ul de content marketing au fost susținute de Cătălin Ionașcu, care a început cursul printr-o explicație exemplificată a fenomenului de online din zilele noastre și cu exemple care îi subliniază importanța. Imediat după o pauză de cafea, Cătălin a desfășurat sesiunea de content marketing, în cadrul căreia a adus în discuție concepte precum inbound marketing vs marketing tradițional, buyer persona și planul editorial de blog.

catalin ionascu laboratorul de online iasi

Laurențiu Mihai a preluat discuția după Cătălin, susținând un workshop dedicat optimizării pentru motoarele de căutare a unui website. Au fost introduse multe noțiuni tehnice dar utile pentru orice marketer și fiecare participant a avut ocazia să-și analizeze mai bine site-ul din punct de vedere SEO.

laurentiu mihai laboratorul de online iasi

În ziua de 22, a doua parte a cursului a debutat cu o sesiune susținută tot de Laurențiu, despre realizarea, gestionarea și optimizarea campaniilor Google AdWords. Fiecare participant a avut ocazia să își creeze și să simuleze propria campanie, pe baza propriilor anunțuri și a unei liste de cuvinte cheie.

În continuare, Ovidiu Bălcăcian a preluat cuvântul, discutând despre cele două componente esențiale în utilizarea Facebook în marketing: partea organică și cea plătită. Discuția a fost mai lungă la secțiunea de Facebook plătit, datorită varietății de tipuri de reclame pe care le oferă Facebook dar și a numeroaselor posibilități de creare a unei campanii și targetare a publicului țintă.

ovidiu balcacian laboratorul de online iasi

Impresiile participanților

„Am ramas cu o impresie deosebita, in primul rand fata de trainerii prezenti, Laurentiu, Ovidiu si Catalin, dar si de continutul cursului urmat pe parcursul celor 2 zile. O ilustratie minunata despre ce trebuie facut pentru a demara un proiect de marketing online. Un curs concis, usor de inteles, bine organizat, folositor, cu multa informatie, usor de asimilat si abia astept sa pun in practica ceea ce am invatat. Va doresc mult succes in continuare si asteptam cu nerabdare si alte cursuri sustinute de voi.” Liliana Roman

„In primul rand as vrea sa spun ca mi-a parut bine ca v-am cunoscut. Pentru mine acest curs a fost ceva nou, am aflat multe lucruri noi, am cunoscut oameni noi, m-am simtit foarte bine. Atmosfera cat se poate de relaxanta. Gradul de atentie ridicat prin comunicarea si explicatiile date. Pentru mine participarea la acest curs este un foarte mare avantaj pentru vitor. Va multumesc ! P.S.: Va mai astept pe la Iasi :)” Ciprian Vrabie

„Echipa mea a avut multe de invatat de la acest curs si cred ca e o investitie pentru cei care vor sa urmeze un asemenea tip de cariera, online marketer. Unul dintre avantajale acestui curs este ca iti ofera claritate asupra notiunilor noi sau asupra celor deja dobandite. Deschiderea trainerilor catre toate intrebarile cursantilor legate de domeniul marketing online este un alt atuu pe care acest curs il are. Felicitari pentru prezentari si pentru modul de abordare!” Alexandru Betianu

Despre următoarele ediții Laboratorul de Online

Seria de cursuri de anul acesta abia a început! Următoarele două ediții Laboratorul de Online vor avea loc în martie și vor fi într-un format nou, dedicat celor care vor să aprofundeze noțiunile de content marketing, SEO și PPC Marketing.

Am început înscrierile pentru ambele ediții din luna martie, care vor avea loc astfel:

Content Marketing și SEO, București, 21-22 martie

Facebook Ads & Google AdWords, București, 28-29 martie

Abia așteptăm să ne întâlnim la cursurile din București!

Lasă un comentariu