Blog

In weekend, la Cluj, s-a vorbit de marketing online!
16 Sep 2014

In weekend, la Cluj, s-a vorbit de marketing online!

Am revenit de la Cluj după a VIII-a ediție a cursului de marketing online! Ne bucurăm că am avut din nou ocazia să cunoaștem un grup de oameni minunați, dornici să își îmbunătățească strategiile de online și să învețe.

La această ediție, din nou, toate locurile au fost ocupate, iar participanții au dat dovadă de implicare și dedicare pe parcursul celor două zile de curs.

În prima zi de curs, încă de la început, ne-am cunoscut mai bine și ne-am simțit confortabil împreună, discutând despre cât de popular este mediul online în zilele noastre la nivel mondial și în România, cât de importante au devenit aplicațiile mobile și de ce trebuie ca orice business să fie prezent și pe internet.

În continuare, Cătălin Ionașcu a pornit o discuție despre inbound marketing și cum se diferențiază acesta față de marketing-ul tradițional. Din sistemul de inbound marketing și strategia de realizare a unei campanii integrate, am ales să vorbim despre cum îți poți cuceri audiența prin conținut și de ce blogul este cel mai important mijloc de content marketing pe care îl poate avea un business.

Sesiunea de lucru a început din momentul în care s-a adus în discuție planul editorial de blog, iar fiecare participant a început să își realizeze planul pentru propria afacere, folosindu-și laptop-ul.

catalin ionascu laboratorul de online

Catalin Ionascu despre content marketing si blogging.

În a doua parte a primei zile, Laurențiu Mihai a început sesiunea de SEO, în cadrul căreia participanții au avut ocazia să învețe mai multe despre ce înseamnă SEO în România, metode on-page și off-page și să își realizeze o listă de îmbunătățiri direct pentru site-urilor lor.

laurentiu mihai seo

Laurențiu Mihai, despre SEO

Duminică, a doua parte a cursului de marketing online a început în forță cu Google AdWords (Search și Display). Laurențiu a simulat, alături de participanți, o campanie completă de Google AdWords, aceștia având ocazia să își creeze și să folosească propriurile conturi de AdWords.

Ca de fiecare dată, AdWords a fost un subiect controversat care a stârnit numeroase întrebări, precum și discuții în privat, însă fiecare participant a primit răspunsurile dorite și și-a creat o idee mai clară despre cum își poate adapta strategia de marketing online la Google AdWords.

În continuare, Ovidiu Bălcăcian a vorbit despre cele două modalități de a folosi Facebook pentru un business: organic și plătit. Facebook este, din nou, un subiect fierbinte la fiecare curs de marketing online, deoarece întotdeauna se ivesc întrebări și discuții pe tema administrării unei pagini de Facebook și în special administrării campaniilor de Facebook Ads. Ovidiu a răspuns tuturor întrebărilor și i-a ajutat pe cursanți să afle în mod practic ce înseamnă administrarea unei pagini de Facebok, simularea unei campanii de ads și interpretarea datelor din spatele unei pagini de companie.

ovidiu balcacian facebook

Ovidiu Balcacian despre Facebook

A VIII-a ediție a Laboratorului de Online s-a desfășurat la Hotel Univers T, în Cluj Napoca, un loc ideal pentru astfel de evenimente atât datorită poziționării sale, cât și datorită serviciilor de calitate oferite.

Dorim să le mulțumim partenerilor noștri pentru susținerea pe care ne-au oferit-o în promovarea acestui curs: Romanian Copywriter, Reduc-Educ și IAA Young Professionals Cluj.

Află care sunt impresiile participanților!

„Va multumesc pentru un week-end plin de viata! Da, a fost ca si o trezire la viata! Au fost multe de invatat, de constientizat, de lamurit, de inteles mai bine si mai ales de exersat! M-ati determinat sa vreau mai mult, sa stiu mai mult! Imi pare rau ca nu v-am intalnit mai repede ptr ca am senzatia ca am pierdut timp! Bravo! Ma bucur ca v-am cunoscut!” Rodica Palfi

„Pentru mine, cele două zile de curs au fost extrem de utile și de plăcute. Mă bucur că am beneficiat de experiența unor oameni frumoși și pasionați, fie ei lectori sau cursanți, dar și că am intrat într-o rețea de profesioniști de la care am multe de învățat. Cu siguranță voi recomanda acest curs celor care doresc să decripteze marketingul online și promit că voi pune în practică sugestiile și informațiile transmise de voi, cu entuziasm și încredere.” Alina Radulov

„O echipa de tineri profesionisti dedicati intru totul online-ului.” Cătălin Fortuneanu

„Mi-a placut faptul ca a fost foarte bine structurat pe cele mai importante instrumente de marketing online si cu exemple clare legate de publicul din Romania si de comportamentul lui. Am apreciat in mod special faptul ca fiecare modul sau instrument de promovare cuprindea si o parte teoretica si o parte practica, oferind un punct important de plecare prin acele planuri editoriale de care am dispus. Pentru mine personal, cursul a fost o sursa de inspiratie, reusind sa ma incarce cu idei noi si sper cat mai bune pentru promovarea companiei din care fac parte.” Anca Darjan

„Am participat la un curs de la care am invatat ceea ce ma interesa mai mult pentru domeniul in care activez: partea de content writing, Adwords, Social Media si notiunile de baza SEO. Cu siguranta, aceste noi cunostinte le voi aplica pentru a genera rezultate mai bune companiei. Sper sa ne reintalnim, candva, si in orasul meu, Bistrita, pentru a aprofunda notiunile de marketing online si totodata, pentru a le transmite mai departe noilor generatii.” Ileana Buia

„Mi-au placut multe lucruri la acest curs: informatiile practice si actuale, explicate pe intelesul tuturor, atmosfera prietenoasa, disponibilitatea trainerilor de a raspunde la intrebari. Este unul dintre foarte putinele cursuri care chiar are aplicabilitate practica imediata: am editat planuri editoriale reale, pentru perioada urmatoare si am configurat si lansat o campanie de FB Ads chiar in timpul cursului, cu ajutorul informatiilor primite.” Raluca Gherman

„Întâlnirea cu cei 3 mușchetari (a se citi marketeri) a fost peste așteptări pentru mine. Pe parcursul celor două zile, am îmbinat în mod plăcut, cu exemple și aplicații practice, sinteza principalelor cunoștințe de marketing online. În plus, organizarea celor 3 specialișt a lăsat constant loc de întrebări și explicații, în timp real, ceea ce a implicat, în mod eficient, fiecare participant în Laboratorul de Online.” Alina Mihuț

Lasă un comentariu