Blog

TeCOMM 2014: Comertul electronic se muta la Cluj si Iasi!
9 Sep 2014

TeCOMM 2014: Comertul electronic se muta la Cluj si Iasi!

Comerţul se mută online. Un studiu recent realizat de Daedalus Millward Brown relevă că în prima jumătate a acestui an 60% dintre românii care au cumpărat de pe internet au achiziţionat produse sau servicii în valoare de până la 100 de euro. Cu toate acestea, numărul celor care preferă acestă modalitate de a cumpăra este în creştere de la un an la altul, în special în cazul femeilor. Aceeaşi statistică arată că numărul femeilor care au cumpărat doar lucruri cu valoare redusă (până în 20 de euro) de pe internet în ultima jumătate de an este aproape dublu faţă de cel al barbaţilor aflaţi în aceeaşi situaţie (21,7% femei versus 12,6% bărbaţi).

Sunt însă cazuri şi de cumpărători care achiziţionează produse cu preţuri mai mari de 1000 de euro. Este vorba despre unul la fiecare sută de consumatori. În acest context şi numărul de magazine online creşte anual. Specialiştii în domeniu susţin că pe piaţă apar în fiecare an aproximativ 1000 de noi platforme.

Care sunt lucrurile care fac diferenţa dintre un magazin mediocru şi un brand, ce trebuie să ştie deţinătorul unui magazin online, dar mai ales care sunt lucrurile care influenţează decizia consumatorului de a achiziţiona online sunt doar câteva dintre întrebările la care veţi găsi raspuns în cadrul expoConferinţei de Comerţ Electronic TeCOMM.

Pe 30 şi 31 octombrie, la Cluj, specialişti din UK şi Germania, alături de mulţi alţii din ţară vor stabili care sunt cele mai eficiente metode de branding & reputation, ce strategii de promovare trebuie abordate în funcţie de piaţă ţintă, cum se fac reducerile de costuri, cum se eficientizează logistica şi vor dezvălui secretele plăţilor online.

În data de 6 noiembrie 2014, la Grand Hotel Traian din Iaşi, comunitatea magazinelor online din Moldova se va aduna să înveţe cum să-şi crească vânzările, să identifice corect competitorii locali şi să-i depăşească prin modernizarea tehnicilor de SEO. Bitdefender, Cargus, Webdigital, Naspers, Marketizator, Fan Courier sunt doar câteva dintre companiile care îşi trimit specialiştii să susţină workshopuri. Dragoş Smeu, Head of PPC Department la WebDigital, se alătură speakerilor care vin în data de 6 noiembrie în Iaşi pentru a sprijini comunitea magazinelor online din Moldova.

Specialişti ai domeniului prezenţi la TeCOMM: Valentin Radu (CEO Marketizator), Cosmin Costea (CEO & Founder costeaconsulting.com), Adrian Mihai (Business Development Manager al Fan Courier), Gian Sharp (CEO Cargus), Răzvan Gavrilaş (CEO CognitiveSEO), Ioana Barbu (Conversion Optimization Manager al Bitdefender), Claudiu Murariu (CEO & Founder padicode) şi Elena Dobre (Digital Marketing Strategist al Conversion).

La conferința TeCOMM Iași, dacă te înscrii până în data de 15 septembrie, iar noi oferim unui prieten de-al tău accesul gratuit! (Doar 20 de locuri disponibile)

La conferința TeCOMM Cluj-Napoca, te poți înscrie cu 30% reducere! (50 de locuri disponibile)

Înscrierile la TeCOMM  se fac pe site-ul: tecomm.ro şi pe iasi.tecomm.ro unde se găseşte lista întreagă a speakerilor la TeCOMM şi agendele evenimentelor.

Cabinetul de Business se află anul acesta pe lista partenerilor TeCOMM.

Evenimentul este organizat de Libero Events, o agenţie organizatoare de evenimente B2B şi B2C care are în portofoliu manifestări în domenii precum: turism, comerţ online, antreprenoriat, resurse umane, arhitectură, software şi marketing.

Lasă un comentariu